alvaidae

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

åsiktsinlägg

Av Alva Eriksson - 15 november 2011 22:19

Asså varför är alla människor så elaka och avundsjuka hela tiden?
Alla är taskiga mot varandra med elaka kommentarer osv.. vad har hänt egentligen? nu är det inte så att någon vart elak mot mig nu men alltid när jag tittar tex: bloggar eller nåt annat så skriver alla elaka , kränkande och sårande kommentarer. alla får tycka precis hur de vill enligt mig , tycker man om Justin Bieber tex , så ska man få göra det utan att nån kommer och lägger sig i med sina elaka kommentarer : ''jävla tönt som lyssnar på bögmusik!'' Tycker jag om det så gör jag det , deal with it! Asså jag blir så trött på folk med elaka kommentarer till allting.Om jag tycker nåt så är det min sak. Kanske ni inte tycker om det men då behöver ni ju ändå inte vräka ur er det utan håll det i din korkade skalle istället för att lämna kränkande och sårande kommentarer. Är man en hästgalning så tycker jag inte att folk ska behöva säga , mm vad gott med hamburgare eller lek inte med maten , det gör mig skitförbannad!! Jag tycker att alla har blivit så elaka. Asså jag har ju med vart dum via internet oså men nu så har jag fattat att det är så himla omoget och fegt. Man känner sig så cool bakom skärmen och sen när man kommer face 2 face med personen så vågar man inte säga ett ord. Så är det med mig jag är en person som avskyr att bråka o dryga i verkligheten, har tyckt om jag velat säga nåt är det så mycket lättare att säga det via datorn. Men nu så ska jag lägga av med det när jag är så jävla feg och inte vågar säga det face 2 face istället. Tycker faktiskt att alla ska börja tänka och ta lite bättre hand om varandra det som hänt har fått mig att börja tänka efter lite och jag är lite mer rädd om mina nära och kära och vill finnas där för de om det hänt något om de vill prata osv.Aa det var typ bara det. PEACE OUT!
-Alva







 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Eriksson - 24 november 2011 17:17

bara klicka er in på min nya blogg.   http://alvaidae.blogg.se   ...

Av Alva Eriksson - 22 november 2011 21:57

nu lägger jag ner detta med bloggandet för ett tag. får se om jag kommer tillbaka på denna blogg eller om jag startar en ny helt enkelt. jao ni får vänta & se helt enkelt. Kram! ...

Av Alva Eriksson - 21 november 2011 21:56


  min hand den på insidan eller med pippitröja och den andra är nattas (: hej. ska hoppa in och ta en snabbdusch nu för att jag har tränat på mitt wii-fit  Shit vad jobbiga saker det finns , har alltid spelat spelen såhär för skojs skull annar...

Av Alva Eriksson - 20 november 2011 19:59


  jag och min söta nalle som jag vann igår på liseberg :D Tja! Nu så sitter jag och tittar på Sex and the City och kollar på lite olika bloggar. Jag längtar till julafton, mamma håller på att julpynta här hemma så jag börjar längta nu! Hehe. V...

Av Alva Eriksson - 20 november 2011 17:48


williams snygga bild ;)   Hej på er! Nu så är jag hemma från göteborg. Eller kom hem ganska tidigt men sen så va jag med William och vi fotade & satt vid datorn typ. Imorgon så ska jag va med Iva, Lisa & William Ska typ ner och käka snart. Och d...

Presentation


Hej på er! Jag heter då Alva och jag är 12 år gammal och gillar att fota , rida , spela fotboll och lyssna på musik. I min blogg får ni läsa om hur jag har det i min vardag och ni får se bilder och även massor av annat skoj! Jag hoppas ni kommer trivas!:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards