alvaidae

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

tävlar

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 21:54

Jag är med och tävlar om en fjärrutlösare till min kamera hos http://mylifeaslinnea.blogg.se. jag brukar ofta ta mycket självporträtt och bilder med mina vänner och jag har velat ha en själv utlösare sen jag fick min kamera. nu till vintern har jag bilder jag planerat med. men till de krävs en fjärrutlösare. + att det är alltid väldigt bra att ha en 

nu hoppas jag verkligen att jag vinner den !

Klicka för förstoringKlicka för förstoring

http://www.tvspelsweb.se/tradutlosare-50cm-jjc-canon-pentax-contax-p-2618.html


MIN TÄVLINGSBILD!



klicka hääär för att komma till tävlingen!  

 
 
Ingen bild

Madde

17 november 2011 13:39

Du vet att det är en trådutlösare va? Du kan bara gå ca en halv meter bort från kameran :P vill du ha en fjärrutlösare till canon eos 1000d så kolla på ebay! :D

Alva Eriksson

18 november 2011 18:59

aa jag vet men jag är så van att säga fjärrutlösare ;) finns inga fjärrutlösare gjorda för canon eos 1000d tyvärr :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Eriksson - 24 november 2011 17:17

bara klicka er in på min nya blogg.   http://alvaidae.blogg.se   ...

Av Alva Eriksson - 22 november 2011 21:57

nu lägger jag ner detta med bloggandet för ett tag. får se om jag kommer tillbaka på denna blogg eller om jag startar en ny helt enkelt. jao ni får vänta & se helt enkelt. Kram! ...

Av Alva Eriksson - 21 november 2011 21:56


  min hand den på insidan eller med pippitröja och den andra är nattas (: hej. ska hoppa in och ta en snabbdusch nu för att jag har tränat på mitt wii-fit  Shit vad jobbiga saker det finns , har alltid spelat spelen såhär för skojs skull annar...

Av Alva Eriksson - 20 november 2011 19:59


  jag och min söta nalle som jag vann igår på liseberg :D Tja! Nu så sitter jag och tittar på Sex and the City och kollar på lite olika bloggar. Jag längtar till julafton, mamma håller på att julpynta här hemma så jag börjar längta nu! Hehe. V...

Av Alva Eriksson - 20 november 2011 17:48


williams snygga bild ;)   Hej på er! Nu så är jag hemma från göteborg. Eller kom hem ganska tidigt men sen så va jag med William och vi fotade & satt vid datorn typ. Imorgon så ska jag va med Iva, Lisa & William Ska typ ner och käka snart. Och d...

Presentation


Hej på er! Jag heter då Alva och jag är 12 år gammal och gillar att fota , rida , spela fotboll och lyssna på musik. I min blogg får ni läsa om hur jag har det i min vardag och ni får se bilder och även massor av annat skoj! Jag hoppas ni kommer trivas!:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards