alvaidae

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 21:54

Jag är med och tävlar om en fjärrutlösare till min kamera hos http://mylifeaslinnea.blogg.se. jag brukar ofta ta mycket självporträtt och bilder med mina vänner och jag har velat ha en själv utlösare sen jag fick min kamera. nu till vintern har jag bilder jag planerat med. men till de krävs en fjärrutlösare. + att det är alltid väldigt bra att ha en 

nu hoppas jag verkligen att jag vinner den !

Klicka för förstoringKlicka för förstoring

http://www.tvspelsweb.se/tradutlosare-50cm-jjc-canon-pentax-contax-p-2618.html


MIN TÄVLINGSBILD!



klicka hääär för att komma till tävlingen!  

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 21:24

förresten glömde jag säga att min söta mor kom in med detta till mig & natta förut när vi såg på ponnyakuten!^^


ljus , pepparkakor,julskum,choklad & varm choklad (: 

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 20:47

Hej guys! Sitter och tittar på Beck och ska läsa lite i heartland & i min fototidning. längtar tills i vår för då ska jag troligen gå på fotokurs! Imorgon så är det skola och utvecklings-samtal. kul! eller inte.. men sen annars så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Men nu så ska jag fortsätta med mitt. god natt!  

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 19:21

 

nathalie är verkligen så snygg...

nämen ska snart ner och käka. natta åkte för ett tag sen. vi har typ fotat,tittat på grejer på datorn o massor.

vi skulle ut och fota förut men då så dog mitt batteriLyckat! Men ska ner o käka nu och sen så ska jag se

på ponnyakuten på svt play. seeya!

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 12:11

fina natta och fina jolly.

Tjenare. Ska snart upp och duscha och sen så ska jag vara med Natta tror jag. Om hon svarar på sin dumma telefon!

haha. Får se vad som annars händer idag. Men annars så ska jag fota trorja. Ao. Men vaknade upp med syrran i 

hennes säng vi såg på vampire diaries igårkväll så vart jag lite trött av det haha så jag somnade. har träningsvärk efter gårdagens ridpass haha! Men nu så ska jag upp o hoppa in i duschen. kram!

Av Alva Eriksson - 13 november 2011 00:06

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Jag heter då Alva och jag är 12 år gammal och gillar att fota , rida , spela fotboll och lyssna på musik. I min blogg får ni läsa om hur jag har det i min vardag och ni får se bilder och även massor av annat skoj! Jag hoppas ni kommer trivas!:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards