alvaidae

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Alva Eriksson - 12 november 2011 21:40

vilken färg på ''magic brush'' borstarna tycker ni är finast enligt er?  


rosa,lila VS röd,blå,gul?

Av Alva Eriksson - 12 november 2011 20:09

Hej på er! Vad har ni för er? Själv så bloggar jag & tittar på tv. Och ska snart upp & duscha oså.

Imorgon så ska jag va med Nathalie!Om pappa mår bättre (han har migrän) imorgon så ska vi troligtvis

åka till Stefan o hälsa på alla hans fina hästar. Kika in deras hemsida: http://www.lonnshult.se/ så får ni se massor

av fina bilder på djuren! Aa. Men annars så hittar vi väl på något annat kul. Men aa det är väl min morgondag iallafall.

Men nu så ska jag fortsätta att se på tv och så ska jag straxt sätta på Kronjuvelerna. Bye!

Av Alva Eriksson - 12 november 2011 14:40

 

finis  

Av Alva Eriksson - 12 november 2011 13:42

 

Tjaa! Nu så sitter jag och ska straxt äta lite pannkakor. Ska vara med Nathalie sen också tror jag.

Det var en jätterolig ridlektion idag men 2 stycken var sjuka så vi var bara 3 stycken. Men fick ganska många

bilder o en del videos också. Men det var roligt iallafall. Men nästa lördag är det teori och jag kan inte komma.

Men sen så ska jag rida lördagen efter det :) Vill ha Lotto då också! Men får se vem jag får. Hörs sen, bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Jag heter då Alva och jag är 12 år gammal och gillar att fota , rida , spela fotboll och lyssna på musik. I min blogg får ni läsa om hur jag har det i min vardag och ni får se bilder och även massor av annat skoj! Jag hoppas ni kommer trivas!:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards